Tiden räcker inte alltid till

Flera heldagars jobb på främmande orter, nätter utan min fina familj, försenade tåg och för lite tid. Tatuerade ögon och bryn, operationstid för liten son, renovering och stök i både salong och hem. Plugg, plugg, plugg för att alltid vara sitt bästa jag.
Ibland önskar man att man hade en extra vecka i veckan, så man kunde hinna med allt man måste och vill.

Jag har så mycket jag skulle vilja berätta och dela med mig av, och det kommer strax jag lovar.
Men just nu är det fokus på min lilla kille som ska få rör inopererade i sina öron imorgon för att förhoppningsvis slippa återkommande öroninflammationer.

Jag har fruktansvärd ångest inför sövningsprocessen och tycker inte alls att det ska bli speciellt roligt. Men jag vet att det är för hans eget bästa och självklart vill jag det bästa för honom.

Nu sover mina finaste här intill, och jag ska fokusera lite på att plugga klipp och uppsättningstekniker. London hägrar snart…

Och allt om dagens tatueringar kommer snart och även vinnaren av den fina ljusstaken från Living & Room.

Håll ut 😊

2015/01/img_7081.jpg

2015/01/img_7031.jpg