Hej sömnbrist

Trots att tröttheten är ett faktum så finns det inte tillräckligt med tid på dygnet, och just nu är det sömnen som tryter och ändå känns det som att man inte hinner med nånting.

Någon som har ett bra tips på hur man får in så mycket information och fakta som möjligt i en skalle så att det sitter fast ordentligt?

När jag gick i skolan lovade jag mig själv att jag aldrig någonsin skulle plugga mer. Men på något sätt har jag en förmåga att vilja fortsätta lära mig och utvecklas, att hela tiden sträva efter att bli ännu bättre.
Det innebär såklart att man alltid måste studera och aldrig slappa till.
Det gör också att jag hela tiden strävar efter att vara mitt bästa jag.

Sova, det får man väl göra någon annan gång.

2015/01/img_7385.jpg

2015/01/img_7384.jpg

2015/01/img_7387.jpg